INICI   >    PROGRAMES  >   ADULTS

Col·laboració Abertis i Institut Guttmann

DUES ENTITATS COL·LABORADORES EN FAVOR DE LA SEGURETAT VIÀRIA

El Conseller Delegat d’Abertis, Salvador Alemany, i el Director de l’Institut Guttmann, Josep Maria Ramírez, van firmar al gener de 2009 un acord de col·laboració que vinculava ambdues entitats pel desenvolupament de projectes i actuacions conjuntes tant en l’àmbit de la Responsabilitat Social Corporativa com en l’acompliment dels respectius objectius fundacionals.

L’acord es va concretar amb diverses iniciatives durant l’any 2009, específicament amb projectes relacionats amb el Programa de Seguretat Viària de la Fundació Abertis. Inicialment, l’acord va suposar una aportació econòmica d’Abertis com a recolzament a la iniciativa d’Amics de l’Institut Guttmann destinada al programa d’ampliació de l’equipament del laboratori d’anàlisi digital de la marxa i el moviment corporal en pacients afectats per una gran discapacitat física d’origen neurològic. Aquesta aportació provenia de l’esforç d’optimització dels recursos que Abertis destinava aquell any a la campanya nadalenca.

GALERIA D'IMATGES