INICI   >    PROGRAMES  >   ADULTS

Conduir als 70 i als 80... Per què no?

ELS CONDUCTORS SÈNIOR, PÚBLIC CLAU DEL NOSTRE PROGRAMA DE SEGURETAT VIÀRIA

Un del públics clau del Programa de Seguretat Viària de la Fundació Abertis són els conductors sènior. Pensant en la gent gran i els seus rols com a conductors, ocupants d’un vehicle i vianants, la Fundació ha celebrat diverses accions i jornades sota el títol Conduir als 70 i als 80… per què no?
Les jornades han reunit experts en la matèria per posar sobre la taula la importància d’una revisió de l’estat físic dels conductors a partir dels 70 anys. El més destacat de les trobades ha estat la innovació en els punts de vista aportats, ja que les diferents jornades han reunit a prestigiosos tècnics i experts en la matèria, així com a responsables polítics, metges i artistes.

L’objectiu del programa és generar una reflexió sobre la qualitat i la seguretat de la mobilitat de la gent gran, a més d’aportar experiències, suggerències i propostes de mobilitat per als majors de 65 anys. Els experts han assenyalat que, com en la majoria dels àmbits de la vida, l’augment de l’edat no té per què traduir-se en impediments físics o psíquics ja que, en moltes ocasions, els majors de 70 anys presenten millors condicions per una conducció segura que persones d’edats cronològiques menors.

GALERIA D'IMATGES