INICI   >    PROGRAMES  >   ADULTS

Estudi dels conductors i la conducció ecològica eficient

ESTUDI PER UNA CONDUCCIÓ ECOLÒGICA I EFICIENT

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat, la Fundació Abertis i FESVIAL (Fundación Española para la Seguridad Vial) van impulsar al 2010 l’estudi Els conductors i la conducció ecològica i eficient per conèixer els hàbits dels conductors espanyols i saber fins a quin punt estaven informats i sensibilitzats sobre el tema. La investigació va consistir en una enquesta a 1.575 conductors habituals de tota Espanya.

Segons dades de l’estudi, més de la meitat de conductors (56,1%) tenen un interès personal en la conducció eficient, ecològica i econòmica, especialment els de 45-54 anys, i per aquest motiu estan disposats a canviar les seves conductes si se’ls ensenya com fer-ho. De la mateixa manera, quatre de cada deu conductors pensa que no ha rebut prou informació sobre la conducció ecològica i eficient. Alhora, la majoria d’usuaris de vehicles amb motor (86,9%) creu que s’hauria de proporcionar i exigir als futurs conductors més coneixements sobre conducció ecològica i eficient.