INICI   >    PROGRAMES  >   JOVE

LA FUNDACIÓ ABERTIS ACONSEGUEIX EL PREMI OCARE EL MILLOR VÍDEO D'RSC 

COMPARTIR:

Multinacionals, pimes i tercer sector es reparteixen els IV Premis de l’Observatori de la Comunicació i l’Acció de Responsabilitat Empresarial (OCARE)

Madrid, 11 de novembre del  2019. L’Observatori de la Comunicació i l’Acció de Responsabilitat Empresarial (OCARE) va lliurar el darrer divendres els seus cargols de mar representatius, símbol de la comunicació intel·ligent, creativa i poderosa en el món dels negocis, a dotze organitzacions en reconeixença de les seves campanyes i accions de comunicació en l’àmbit de la responsabilitat social corporativa i empresarial, en un acte amenitzat pels mateixos estudiants de Comunicació de la Universitat CEU San Pablo. Es dona la circumstància que, per primera vegada, es produeix un empat en una de les categories dels guardons organitzats per OCARE, iniciativa de la Universitat CEU San Pablo i la consultora Medialuna, i que han comptat amb el patrocini de Laboratoris ROVI.

Les campanyes guanyadores han estat: “Dar lo mejor” de Qualitat Pascual, “Plan semilla de sostenibilidad” de Mahou San Miguel, “Dónde están ellas” de l’Oficina del Parlament a Espanya, “Future Cities” de Fundació Vía Célere, “Viajando juntos” d’ING Espanya i Portugal i “Por un uso Love de la tecnología-Grooming” d’Orange Espagne, “Our Experience” de Ferrer, “Quinton: Un mar de conciliación” de Laboratoris Quinton, “Segundas Oportunidades” de Fundació Integra, “El Apagón”, de Fundació Abertis, “Proyecto #MaresCirculares a 45 microinfluencers de Medio Ambiente” de Coca-Cola Espanya i “Red Sanitaria de Responsabilidad Social” de Red Sanitaria de Responsabilidad Social a Espanya.

En la quarta convocatòria dels Premis OCARE hi han concorregut més candidatures que en les edicions anteriors. El jurat dels Premis OCARE, compost per professionals i experts en comunicació i RSC, ha destacat la qualitat i diversitat de les iniciatives rebudes en aquesta edició, així com els perfils d’empreses i organitzacions, tant des del punt de vista dels sectors d’activitat com de la seva dimensió, ja que entre les candidatures hi ha multinacionals, petites i mitjanes empreses, i organitzacions del tercer sector.

Tant en les campanyes premiades com, en general, en totes les candidatures rebudes, destaquen la cura en la selecció dels públics objectius i els missatges, la creativitat i l’ús de noves tecnologies a l’hora de comunicar i difondre les iniciatives d’RSC. Igualment, s’ha posat en relleu en aquesta edició la vocació de continuïtat i la integració de la responsabilitat social i la seva comunicació en les estructures i les estratègies de les organitzacions, posant cada cop més atenció a la manera de relacionar-se amb la societat en general i, en particular, amb els seus entorns i públics d’influència.

OCARE va néixer amb la finalitat d’animar empreses i institucions a comunicar més i millor la seva RSC i, així, “inspirar i convèncer tothom que l’ètica en els negocis no només és necessària sinó també rendible en termes de reputació”, explica Mercedes Pescador, fundadora de Medialuna, la consultora que ha constituït l’Observatori juntament amb la Universitat CEU San Pablo. 

PREMIS OCARE  2019

 

Millor campanya integral de  comunicació d’RSC:

“Dar lo mejor”, de Qualitat Pascual

 

Millor campanya de comunicació d’RSC adreçada a públic  intern:

“Plan semilla de  sostenibilidad” de Mahou San Miguel

 

Millor campanya de comunicació d’RSC adreçada a la societat  civil:

“Dónde están  ellas” de l’Oficina del Parlament a Espanya

 

Millor campanya de comunicació d’RSC adreçada a  destinataris:

“Future Cities”  de Fundació Vía Célere. 

 

Millor campanya de comunicació d’RSC de contingut social:

“Viajando  juntos” d’ING Espanya i Portugal 

i

“Por  un uso Love de la tecnología-Grooming” d’Orange Espagne

 

Millor campanya de comunicació d’RSC de contingut  mediambiental: 

“Our Experience” de Ferrer

 

Millor campanya de comunicació d’RSC de contingut laboral:

“Quinton: Un mar de conciliación” de  Laboratoris Quinton

 

Accèssit a la millor creativitat:

“Segundas  oportunidades” de Fundació Integra

 

Accèssit al millor vídeo:

“El Apagón” de  Fundació Abertis

 

Accèssit al millor sistema de diàleg i escolta: 

“Proyecto  #MaresCirculares a 45 microinfluencers de Medio Ambiente” de Coca-Cola  Espanya

i

“Red Sanitaria  de Responsabilidad Social” de Red Sanitaria de Responsabilidad Social a Espanya


Descarregar nota de premsa


VIDEOS