Transparència i reputació

La Fundació Abertis vol donar a conèixer als seus grups d'interès la informació relativa als seus àmbits d'actuació i obligacions de forma permanent, actualitzada, veraç i objectiva.

La seu de la Fundació Abertis, el castell de Castellet, acull el Centre Internacional per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies, impulsat per l'Organització de les Nacions Unides per a l'Educació, la Ciència i la Cultura (UNESCO). Des del centre es porta a terme un estudi profund de la regió mediterrània, atès que el castell de Castellet es troba en un enclavament únic, amb una rica biodiversitat, i posseeix la certificació ISO 14:001, que garanteix una correcta gestió mediambiental que minimitza el seu impacte en el territori.

UNICEF i Abertis, líder mundial en la gestió d'autopistes, han anunciat un nou acord de col·laboració de 3mn $ per combatre la principal causa de mort en nens en edat escolar: els accidents en carretera.

Pl. Castell s/n
08729 Castellet, Barcelona

Visites guiades: segon cap de setmana de mes (dissabte i diumenge) de 10h. a 14h., excepte abril i octubre tercer cap de setmana de mes.

Reserves: +34 938 144 506

(Horari d'atenció telefònica de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00)

La Fundació Abertis fa balanç de la seva activitat en la Memòria anual