INICI   >    PROGRAMES  >   JOVE

LA CAMPANYA #THEBLACKOUT (L'APAGADA") DE LA FUNDACIÓ ABERTIS IMPACTA A ITÀLIA

La Fundació Abertis internacionalitza la seva campanya en discoteques per a conscienciar del perill de conduir després de beure alcohol.

Després de l'èxit collit en ciutats com Madrid, Barcelona, València, Salamanca i Eivissa, laFundacióAbertisha internacionalitzat la seva campanya de seguretat viària #TheBlackout (“L'Apagada”), dirigida a conscienciar del perill de conduir després d'haver begut alcohol oconsumit drogues.

Avui s'ha llançat a Verona (Itàlia) la primera edició internacional d'aquesta campanyapresentada per Carlos del Río, President d'A4 Holding; SergiLoughney, Director de laFundació Abertis; Federico Sboarina, Alcalde de Verona i representants de la regió del Vènetoi Lombardía.

El passat cap de setmana, la Fundació va dur a terme una acció d'impacte en una grandiscoteca de Brescia, mitjançant la projecció, en plena nit de festa, d'un vídeo en el qual un jovecompte com va acabar a la presó després de tenir un accident havent begut alcohol.

Ideada i realitzada per joves, i vehiculada a través de les xarxes socials, la campanya#TheBlackout té com a protagonistes als mateixos joves, les seves emocions i les sevesreaccions registrades durant la nit després de veure el vídeo.

La Fundació Abertis ja ha desenvolupat aquesta campanya anteriorment en ciutats com Madrid,Barcelona, València, Salamanca o Eivissa. En les successives edicions dutes a terme a Espanya, la campanya ha superat els 10 milions d'usuaris en les xarxes socials, incloent prop d'un milióde reproduccions en YouTube.

La ciutat triada per al llançament internacional, Verona, és la seu de la filial del Grup Abertis aItàlia. A través de l'empresa A4 Holding, Abertis gestiona l'autopista A4, coneguda com“La Serenissima, uneix les ciutats de Brescia i Pádua i és una de les autopistes amb majortrànsit del país. També gestiona l'A31 (Austostrada della ValdAstico), queconnecta Piovene Rocchette amb Badia Polesine.

Programa de seguretat viària

L'acció de la ‘Apagada’ s'emmarca dins de les activitats programades per la Fundació Abertis pera promoure una mobilitat més sostenible, segura i innovadora.Com a empresa líder en gestiód'autopistes, la seguretat viària és prioritària per a Abertis i la seva Fundació.

El Grup Abertis compta amb el programa estratègic Road Safety, que conjumina elconeixement i l'experiència de la companyia en la gestió de la seguretat viària en les sevesautopistes amb la seva trajectòria en programes d'educació i sensibilització per a nens i joves.

Aquesta campanya se suma a altres innovadores iniciatives de Abertis, com l'aliança mundialamb UNICEF per a impulsar la seguretat viària dels nens en el seu trajecte diari al col·legi.

La Fundació Abertis

La Fundació Abertis va néixer en 1999 com a entitat sense ànim de lucre, amb l'objectiu dedonar resposta a l'impacte que l'activitat econòmica del Grup Abertis té en els diferents territorisi països on el Grup està present. La Fundació sempre ha donat prioritat a les actuacionsrelacionades amb la seguretat viària, el medi ambient i l'acció social, en sintonia amb el PlaEstratègic de Responsabilitat Social de Abertis i el compromís del Grup Abertis amb la seguretatviària.

Descarregar nota de premsa