TORNAR
Després de l'èxit collit en ciutats com Madrid, Barcelona, València, Salamanca i Eivissa, la Fundació Aberti s'ha internacionalitzat la seva campanya de seguretat viària #TheBlackout(“L'Apagada”), dirigida a conscienciar del perill de conduir després d'haver begut alcohol o consumit drogues.
Avui s'ha llançat a Verona (Itàlia) la primera edició internacional d'aquesta campanya presentada per Carlos del Río, President d'A4 Holding; Sergi Loughney, Director de la Fundació Abertis; Federico Sboarina, Alcalde de Verona i representants de la regió del Vènetoi Lombardía.
El passat cap de setmana, la Fundació va dur a terme una acció d'impacte en una gran discoteca de Brescia, mitjançant la projecció, en plena nit de festa, d'un vídeo en el qual un jove compte com va acabar a la presó després de tenir un accident havent begut alcohol.
Ideada i realitzada per joves, i vehiculada a través de les xarxes socials, la campanya #TheBlackout té com a protagonistes als mateixos joves, les seves emocions i les seves reaccions registrades durant la nit després de veure el vídeo.
La Fundació Abertis ja ha desenvolupat aquesta campanya anteriorment en ciutats com Madrid, Barcelona, València, Salamanca o Eivissa. En les successives edicions dutes a terme a Espanya, la campanya ha superat els 10 milions d'usuaris en les xarxes socials, incloent prop d'un milióde reproduccions en YouTube.
La ciutat triada per al llançament internacional, Verona, és la seu de la filial del Grup Abertis a Itàlia. A través de l'empresa A4 Holding, Abertis gestiona l'autopista A4, coneguda com “La Serenissima”, uneix les ciutats de Brescia i Pádua i és una de les autopistes amb major trànsit del país. També gestiona l'A31 (Austostrada della Vald’Astico), queconnecta Piovene Rocchette amb Badia Polesine.
Programa de seguretat viària
L'acció de la ‘Apagada’ s'emmarca dins de les activitats programades per la Fundació Abertis pera promoure una mobilitat més sostenible, segura i innovadora. Com a empresa líder en gestió d'autopistes, la seguretat viària és prioritària per a Abertis i la seva Fundació.
El Grup Abertis compta amb el programa estratègic ‘Road Safety’, que conjumina el coneixement i l'experiència de la companyia en la gestió de la seguretat viària en les seves autopistes amb la seva trajectòria en programes d'educació i sensibilització per a nens i joves.
Aquesta campanya se suma a altres innovadores iniciatives de Abertis, com l'aliança mundial amb UNICEF per a impulsar la seguretat viària dels nens en el seu trajecte diari al col·legi.
La Fundació Abertis
La Fundació Abertis va néixer en 1999 com a entitat sense ànim de lucre, amb l'objectiu de donar resposta a l'impacte que l'activitat econòmica del Grup Abertis té en els diferents territoris i països on el Grup està present. La Fundació sempre ha donat prioritat a les actuacions relacionades amb la seguretat viària, el medi ambient i l'acció social, en sintonia amb el Pla Estratègic de Responsabilitat Social de Abertis i el compromís del Grup Abertis amb la seguretat viària.
13 novembre 2024
●La iniciativa Zero Accidents AI Challenge és una crida a startups d'arreu del món amb l'objectiu de trobar solucions innovadores i efectives per predir, prevenir i gestionar accidents a través de la combinació de la intel·ligència artificial amb dades de satèl·lit i de vehicles.
7 juny 2024
Premian trabajos de investigación en movilidad sostenible en la undécima edición de los premios Cátedra Abertis
2024 Fundació Abertis