Fundació Abertis > Acció cultural

Acció cultural

La Fundació Abertis integra també la sensibilitat del Grup pel patrimoni històric i artístic, així com pels valors culturals. Posa a la disposició del públic béns patrimonials d’interès excepcional com el Castell de Castellet, que a més de ser la seu de la Fundació Abertis, és també seu del Centre Internacional UNESCO per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies (UNESCOMED).

Així mateix, la Fundació Abertis col·labora amb grans institucions culturals amb l’objectiu de promoure l’art i la cultura, acompanyant a les administracions publiques dels països en els quals és present. En els últims anys ha patrocinat nombroses exposiciones d’art, donant visibilitat a artistas de renom com Dalí, Velàzquez, Miró, Picasso o Gaudí entre altres, fent-los viatjar per tot el món.