Fundació Abertis > Acció Mediambiental

Acció Mediambiental

La seu de la Fundació Abertis, el castell de Castellet, és el Centre Internacional UNESCO per a les Reserves de la Biosfera Mediterrànies. La seva labor se centra en la creació de la Xarxa de Reserves de Biosfera Mediterrànies, promovent i desenvolupant activitats destinades a potenciar el programa MaB i la Xarxa Mundial de Reserves de Biosfera. Representa una oportunitat única de fomentar l'estudi i la conservació de l'àrea mediterrània, establint ponts de col·laboració en matèria de gestió de la biodiversitat i dels recursos naturals entre les dues ribas del Mediterrani.

El castell de Castellet posseeix la certificació mediambiental ISO 14001. A més, recentment el Global Sustainable Tourism Council, únic organisme mundial acreditador en Turisme Sostenible i vinculat a l'Organització de les Nacions Unides, ha concedit a la seu de la Fundació Abertis la certificació en Turisme Responsable Biosphere Responsible Tourism.En l'àmbit mediambiental, des de la Fundació Abertis també treballem per a reduir la petjada de carboni que genera la nostra activitat econòmica i, d'acord amb els objectius del Grup Abertis, optimitzem la gestió dels residus i afavorim la conservació de la biodiversitat dels espais naturals on estem presents.